Puskagolyóként lő ki a 780 lóerős Audi RS Q8
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
Az újdonság 140 lóerővel erősebb, mint a kiindulási alap RS Q8 SUV.
A négykarikás német gyártó immár nemcsak TDI, hanem TFSI változatban is kínálja két divatterepjárója csúcsmodelljét.
Ha egy ilyen divatterepjáró feltűnik a tükörben, vélhetően szinte mindenki azonnal lehúzódik előle.
Ekkora teljesítményhez a csúcsnyomatékot is jelentősen megemelték.
A világ egyes részein nem kötelező a részecskeszűrő az új benzinmotorokon, ami nélkül eléggé más hangja van a V8-as motornak.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.
A több mint 40 millió forintos alapárú sportterepjáró menetdinamikáját nem sokáig élvezhette a sofőr.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
Egyre több az ilyen szuper-SUV az utakon, amelyek úgy mennek, mint a legdurvább sportkocsik.
A szupersportos csúcsmodell közel kétszer annyiba kerül, mint egy alap Q8-as.
Az Audi sportos divatterepjárója ugyanolyan gyorsan tud száguldani, mint a Lamborghini Urus. Vagyis 300 km/h felett.
Hivatalosan még meg sem jelent az Audi kínálatában az RS Q8, de már ment egy rekordot a német versenypályán.
A Q termékcsalád új csúcsmodellje már rendelhető, és az első példányok még augusztusban megérkeznek a hazai kereskedésekbe.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Elképesztő erő hatalmas és nehéz karosszériával kombinálva, de a zöld rendszámot simán megkaphatja majd ez az újdonság.
Még nincs kész, de a nevét már levédették ennek a szupererős új négykarikás járgánynak.